• Customer Service Team Leader (Outbound, Inbound)

  • Công Ty RELIA VIETNAM
  • Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
  • Mức lương:   15 triệu - 20 triệu
  • Lượt xem: 418 .   Ngày duyệt: 29/04/2020
    Hạn nộp hồ sơ: 30/05/2020   Đã hết hạn

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 1 năm

Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng

Số lượng cần tuyển: 2

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

Mô tả công việc

- Monitoring and evaluating employees' work
- Manage/ monitor/ support agent in daily operation to ensure daily/ weekly/ monthly KPI
- Support knowledge and support information about technical, electronics for agents
- Develop plans for training and re-training for employees
- Support to resolve complaints with customers according to job requirements
- Experience in quality support and training, operational management in the field of customer care (priority for Technical)
- Ability to do multitasks and highly adapt to constantly changing environment
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
- Check attendance, calculate incentives for agents.
- Other tasks assigned by OPD.

Quyền lợi được hưởng

- Salary 12Mil - 20 Mil
- Annual leave 18 days
- Annual salary increase
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law
- Health care (PVI) insurance package.
- International, fair and transparency working environment.
- The 13th month salary regime
- Annual company trip
Add: 222-226 Hoang Hoa Tham Street, Ward 12, Tan Binh District, HCMC, Vietnam

Yêu cầu công việc

- At least 01 year experience as outbound/inbound Team Leader (directly manage a team).
- Fluent English (both verbal and written)
- Data-driven, self-motivated, can-do attitude, supportive mindset
- Good at planning and organizing, communication, presentation, interpersonal and problem solving
- Work independently and proactively take on new responsibilities
  • Ngày đăng tuyển
    29/04/2020
  • Bằng cấp
    Cao đẳng
  • Kinh nghiệm
    1 năm
  • Ngôn ngữ
    Không yêu cầu

Công việc khác từ công ty

Giới thiệu công ty


RELIA là công ty của Nhật Bản với các cổ đông sáng lập: Harvey Nash, RELIA INC, một trong những trung tâm liên lạc lớn nhất của Nhật Bản. Hoạt động về lĩnh vực ITO và BPO tại Việt Nam.
Chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng (call-center) và các dịch vụ thuê ngoài - BPO cho khách hàng.

Từ ngày 23/12/2019, RELIA VIETNAM chi nhánh Tp.HCM thay đổi địa chỉ văn phòng với thông tin như sau:
- Địa chỉ cũ: 77 Lê Trung Nghĩa, Phường 12, Tân Bình, Tp.HCM
- Địa chỉ mới: 222-226 Hoàng Hoa Thám, Phường 12, Tân Bình, Tp.HCM

  • Công Ty RELIA VIETNAM
  • Địa chỉ
    222-226 Hoàng Hoa Thám, Phường 12, Tân Bình, Tp.HCM Xem bản đồ
  • Quy mô công ty
    500
  • Người liên hệ
    Nhân Sự

Tìm kiếm nâng cao

Customer Service Team Leader (Outbound, Inbound)