• Customer Service Team Leader (Outbound, Inbound)

  • Công ty CP MoCap Việt Nam
  • Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
  • Mức lương:   15 triệu - 20 triệu
  • Lượt xem: 294 .   Ngày duyệt: 01/05/2020
    Hạn nộp hồ sơ: 30/05/2020   Đã hết hạn

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 1 năm

Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng

Số lượng cần tuyển: 4

Hình thức làm việc: Hợp đồng

Chức vụ: Trưởng nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

Mô tả công việc

- Monitoring and evaluating employees' work
- Manage/ monitor/ support agent in daily operation to ensure daily/ weekly/ monthly KPI
- Support knowledge and support information about technical, electronics for agents
- Develop plans for training and re-training for employees
- Support to resolve complaints with customers according to job requirements
- Experience in quality support and training, operational management in the field of customer care (priority for Technical)
- Ability to do multitasks and highly adapt to constantly changing environment
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
- Check attendance, calculate incentives for agents.
- Other tasks assigned by OPD

Quyền lợi được hưởng

- Salary 12Mil - 18Mil
- Annual leave 18 days
- Annual salary increase
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law
- Health care (PVI) insurance package.
- International, fair and transparency working environment.
- The 13th month salary regime
- Annual company trip

Yêu cầu công việc

- At least 01 year experience as outbound/inbound Team Leader (directly manage a team).
- Fluent English (both verbal and written)
- Data-driven, self-motivated, can-do attitude, supportive mindset
- Good at planning and organizing, communication, presentation, interpersonal and problem solving
- Work independently and proactively take on new responsibilities

Yêu cầu hồ sơ

CV
  • Ngày đăng tuyển
    30/04/2020
  • Bằng cấp
    Cao đẳng
  • Kinh nghiệm
    1 năm
  • Ngôn ngữ
    Tiếng Anh

Giới thiệu công ty


Công ty Cổ phần RELIA Việt Nam là công ty của Nhật Bản với các cổ đông sáng lập: Công ty Relia JSC., Công ty Harvey Nash Việt Nam. RELIA hiện chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng, tư vấn bán hàng qua điện thoại (Call Center) và các dịch vụ thuê ngoài - BPO cho khách hàng.
Với đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, nhân viên chuyên nghiệp và các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm đến từ Nhật Bản, RELIA Việt Nam đang phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ call-center và BPO tại Việt Nam.

  • Công ty CP MoCap Việt Nam
  • Địa chỉ
    222 Hoàng Hoa Thám, P. 12, Q. Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh Xem bản đồ
  • Quy mô công ty
    500-1000 nhân viên
  • Người liên hệ
    CÔNG TY CỔ PHẦN RELIA VIỆT NAM

Tìm kiếm nâng cao

Customer Service Team Leader (Outbound, Inbound)