Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 2 năm

Yêu cầu bằng cấp: Cử nhân

Số lượng cần tuyển: 2

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Nhân viên

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

Mô tả công việc

• Writing and aggregating interview guides that effectively translate and balance individual client objectives
• Collaborating with Research team to ensure we are sourcing sufficient quality interviews to answer client questions
• Developing a process for (and then overseeing) scheduling, execution, and processing of interviews while in the field
• Conducting interviews, as and when needed
• Monitoring and continuously adjusting the process to ensure we are tracking toward our qualitative research goals
• Training and coaching Analysts to effectively conduct in-depth research interviews.
• Developing new research methods and processes to innovate on the qualitative research process to best meet client needs.
• Provide regular senior stakeholder updates on program progress.

Quyền lợi được hưởng

• Salary: negotiable
• 13th month salary
• Variable bonus based on company performance at 31 Dec of the financial year.
• Fully benefit for Social Insurance, Health Insurance, Unemployment and other benefits according to Labor Code and Company regulations
• Variable bonuses and other benefits in accordance with the company’s company policy
• Receive the in-depth guidance of senior levels and train with leading experts on Qualitative Research

Yêu cầu công việc

• Fluent English / excellent communication skills.
• From 25-30 age, experience in managing qualitative projects from beginning to end, that include: Working alongside the Client Service team to scope and refine clients' qualitative research objectives
• 2-year experience running FGD's, Ethnography, Senior IDI's and ideal if the candidate has online qual/community research experience.
• Inspirational team leader, capable of working proactively with the minimum of supervision
• Strong influencing skills, effective in aligning teams and leaders that are indirectly associated with the programme
• Accountable for specified client targets (as Key Performance Indicators)
• Extensive client relationship development and key client contact on complex projects

Yêu cầu hồ sơ

CV by English
Picture 3x4
  • Ngày đăng tuyển
    02/03/2020
  • Bằng cấp
    Cử nhân
  • Kinh nghiệm
    2 năm
  • Ngôn ngữ
    Tiếng Anh

Giới thiệu công ty


Công Ty CP Nghiên Cứu & Tư Vấn Thị Trường VINA (VINAMR) trực thuộc The AMR Group là chuyên gia trong nước Việt Nam trong lĩnh vực Nghiên cứu thị trường và Phát triển thương hiệu
Là công ty trong nước nhưng có kinh nghiệm quốc tế, hoạt động theo tiêu chuẩn toàn cầu. Với Slogan hoạt động "Helping Brands Bloom In Vietnam", chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu phát triển tại Việt Nam thông qua kết hợp đồng bộ trong nội bộ công ty và tập đoàn.
Cung cấp dịch vụ:
Nghiên cứu thị trường:
+ Nghiên cứu xu hướng thị trường
+ Nghiên cứu chiến lược xâm nhập thị trường
Phát triển thương hiệu:
+ PR Thương hiệu
+ Phân tích giá thương hiệu
+ Lập chiến lược marketing thương hiệu

  • Công ty Cổ Phần Nghiên cứu và Tư vấn thị trường Vi Na
  • Địa chỉ
    Lô G, Lầu 16, Phòng 21 The Manor Officetel, 91 Nguyễn Hữu Cảnh, P. 22, Q. Bình Thạnh,Tp. Hồ Chí Minh (TPHCM) Xem bản đồ
  • Quy mô công ty
    Trên 50 người
  • Người liên hệ
    Ms Như

Tìm kiếm nâng cao