• Team leader Customer service inbound (call/chat)

  • CÔNG TY CỔ PHẦN RELIA VIỆT NAM
  • Khu vực tuyển dụng: Hồ Chí Minh
  • Mức lương:  12 triệu - 15 triệu
  • Lượt xem: 1,504 .   Ngày duyệt: 03/03/2020
    Hạn nộp hồ sơ: 11/04/2020   Đã hết hạn

Mức lương: 12 triệu - 15 triệu

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Địa điểm làm việc: Tòa nhà Tân Tùng Dương, 222 - 226 Hoàng Hoa Thám, P. 12, Q. Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh

Số lượng: 2

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngày đăng tuyển: 03/03/2020

Mô tả công việc

- Monitoring and evaluating employees' work
- Manage/ monitor/ support agent in daily operation to ensure daily/ weekly/ monthly KPI
- Support knowledge and support information about engineering, electronics for agents
- Develop plans for training and re-training for employees
- Support to resolve complaints with customers according to job requirements
- Experience in quality support and training, operational management in the field of customer care (priority for Technical)
- Ability to do multitasks and highly adapt to constantly changing environment
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
- Communicate well, handle many tasks at the same time and know the time
- Check attendance, calculate incentives for agents.
- Other tasks assigned by OPD

Quyền lợi được hưởng

- Salary 15Mil - 20Mil
- Annual salary increase
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law
- Health care (PVI) insurance package.
- International, fair and transparency working environment.
- The 13th month salary regime
- Annual company trip
- Annual leave 18 day

Yêu cầu công việc

- At least 01 year experience as IB TL (directly manage a team), esp. Chat channel
- Fluent English (both verbal and written)
- Data-driven, self-motivated, can-do attitude, supportive mindset
- Good at planning and organizing, communication, presentation, interpersonal and problem solving
- Work independently and proactively take on new responsibilities

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV tại timviec.com.vn để được hẹn lịch phỏng vấn sớm nhất.
Quy mô:
500-900 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Tân Tùng Dương, 222 - 226 Hoàng Hoa Thám, P. 12, Q. Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh
  • Yêu cầu giới tính
    Không yêu cầu
  • Bằng cấp
    Cao đẳng
  • Kinh nghiệm
    1 năm
  • Ngôn ngữ
    Tiếng Anh

Việc làm theo tiêu chí

Cẩm nang tìm việc

Tìm kiếm nâng cao

Team leader Customer service inbound (call/chat)
Yêu cầu hỗ trợ
Timviec.com.vn hỗ trợ dịch vụ
Hotline: 0981.448.766
TIMVIEC.COM.VN thường phản hồi trong vòng 24h
timviec support