-
Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng
- CÔNG TY TNHH LIÊN KẾT THÁI BÌNH
- Khu vực tuyển dụng: Hồ Chí Minh
- Mức lương: Thương lượng
- Lượt xem: 332
. Ngày duyệt: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024 Đã hết hạn
Mức lương: Thương lượng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định
Địa điểm làm việc: 191B NGUYỄN VĂN HƯỞNG, PHƯỜNG THẢO ĐIỀN, THÀNH PHỐ THỦ ĐỨC, THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH, VIỆT NAM
Số lượng: 1
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Ngành nghề: Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Mô tả công việc
- Handle customer complaint cases, support customers to issue invoices
- Handle orders on Shopee, Lazada, Tiki, Tik Tok E-commerce platforms
- Check inventory and prepare goods for timely delivery to transportation company
- Total up all orders on E-Commerce platforms to report to Accounting Department
- Support orders need to deliver in a rush, within the day
- Support to export-import goods
- Summary all transport expenses, refunds and debt of platforms on the first day of every month
- Check payment information on platforms and report to Accounting Department
- Report on MISA and Odoo inventory
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment;
- Comprehensive on-the-job training
- Personalized Skill and Competence Develo pment
- Employee Benefit follow the Law.
Yêu cầu công việc
- Minimum 1 years experience in this field.
- Language Skills – Good command of English, both written and spoken
- Ability to answer incoming client calls
- Responsible, strong communication and negotiation skills, enthusiastic, honest,
hardworking.
- Have creativity, logical thinking, and strong problem-solving skill
Yêu cầu hồ sơ
Việc làm liên quan
-
Yêu cầu giới tính
Không yêu cầu -
Bằng cấp
Cử nhân -
Kinh nghiệm
1 năm -
Ngôn ngữ
Tiếng Anh