-
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
- CÔNG TY TNHH NHM VIỆT NAM
- Khu vực tuyển dụng: Hồ Chí Minh
- Mức lương: 7 triệu - 10 triệu
- Lượt xem: 650
. Ngày duyệt: 23/09/2022
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2022 Đã hết hạn
Mức lương: 7 triệu - 10 triệu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định
Địa điểm làm việc: Tầng trệt, 218 Nguyễn Văn Hưởng, Thảo Điền, TP. Thủ Đức, TP.HCM
Số lượng: 2
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/09/2022
Ngành nghề: Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Mô tả công việc
- Consult properly about courses to students and ensure efficient conversion rate as targeted.
- Process customer’s re-enrollment and requests
- Regularly monitor student progress
- Ensure Center’s re-enrollment rate as Line Manager requires
- Keep records of customer interactions and transactions, maintain customer databases
- Weekly report to managers or urgent information if necessary
- Conduct monthly reports and provide feedback on the efficiency of the customer service process
Quyền lợi được hưởng
- International and professional working environment
- KPI Bonus and Incentives
- Friendly, dynamic teammates
- Competitive salary
- Opportunity to get full-time position after probation period
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree
- At least 1-year experience in service quality and customer care
- Good communication and problem-solving skill
- Be able to work in a team
- Ability to maintain a calm and polite manner in stressful situations
- Willingness to cooperate with customers and management to resolve any issues that may arise
Yêu cầu hồ sơ
Việc làm liên quan
-
Yêu cầu giới tính
Không yêu cầu -
Bằng cấp
Cử nhân -
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm -
Ngôn ngữ
Tiếng Anh