Mức lương: Thương lượng

Hình thức làm việc: Hợp đồng

Địa điểm làm việc: 191B NGUYỄN VĂN HƯỞNG, PHƯỜNG THẢO ĐIỀN, THÀNH PHỐ THỦ ĐỨC, THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH, VIỆT NAM

Số lượng: 2

Chức vụ: Nhân viên

Ngày đăng tuyển: 02/08/2024

Mô tả công việc

- Recording revenue and expenses, check requesting payment on the Odoo system.
- Implementing receipts and expenses.
- Making reports cash/bank, estimate revenue and expense during the month, sales report.
- Reconciling the company’s bank statements and bookkeeping ledgers.
- Initiating and managing financial and accounting software used by the company.
- Updating bank data into the system to monitor debt and budget.
- Importing and exporting goods of the main office.
- Filing and remitting taxes and other financial obligations.
- Other tasks as by Head of Department.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary and benefit
- Health insurance.
- English working environment, German director
- Work in a dynamic, professional environment
- Unlimited advancement opportunities

Yêu cầu công việc

- Graduated College, University of Finance and accounting majors accounting, auditing.
- Proficient in Microsoft office: independence in the drafting of the text, especially excelled in excel.
- At least 2 years of experiences as the same position.
- Honest, carefully, meticulous, hardworking, responsibility.
- Communication, fast style, carefully, hard to learn and high responsibility.
Quy mô:
Nhỏ nhân viên
Địa điểm:
191B NGUYỄN VĂN HƯỞNG, PHƯỜNG THẢO ĐIỀN, THÀNH PHỐ THỦ ĐỨC, THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH, VIỆT NAM
  • Yêu cầu giới tính
    Không yêu cầu
  • Bằng cấp
    Cử nhân
  • Kinh nghiệm
    2 năm
  • Ngôn ngữ
    Tiếng Anh

Việc làm theo tiêu chí

Cẩm nang tìm việc

Tìm kiếm nâng cao

Yêu cầu hỗ trợ
Timviec.com.vn hỗ trợ dịch vụ
Hotline: 0981.448.766
TIMVIEC.COM.VN thường phản hồi trong vòng 24h