• Customer Service Team Leader (Outbound, Inbound)

  • CÔNG TY CỔ PHẦN RELIA VIỆT NAM
  • Khu vực tuyển dụng: Hồ Chí Minh
  • Mức lương:  15 triệu - 20 triệu
  • Lượt xem: 1,889 .   Ngày duyệt: 29/04/2020
    Hạn nộp hồ sơ: 18/06/2020   Đã hết hạn

Mức lương: 15 triệu - 20 triệu

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Địa điểm làm việc: Tòa nhà Tân Tùng Dương, 222 - 226 Hoàng Hoa Thám, P. 12, Q. Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh

Số lượng: 2

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngày đăng tuyển: 29/04/2020

Mô tả công việc

- Monitoring and evaluating employees' work
- Manage/ monitor/ support agent in daily operation to ensure daily/ weekly/ monthly KPI
- Support knowledge and support information about technical, electronics for agents
- Develop plans for training and re-training for employees
- Support to resolve complaints with customers according to job requirements
- Experience in quality support and training, operational management in the field of customer care (priority for Technical)
- Ability to do multitasks and highly adapt to constantly changing environment
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
- Check attendance, calculate incentives for agents.
- Other tasks assigned by OPD.

Quyền lợi được hưởng

- Salary 12Mil - 20 Mil
- Annual leave 18 days
- Annual salary increase
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law
- Health care (PVI) insurance package.
- International, fair and transparency working environment.
- The 13th month salary regime
- Annual company trip
Add: 222-226 Hoang Hoa Tham Street, Ward 12, Tan Binh District, HCMC, Vietnam

Yêu cầu công việc

- At least 01 year experience as outbound/inbound Team Leader (directly manage a team).
- Fluent English (both verbal and written)
- Data-driven, self-motivated, can-do attitude, supportive mindset
- Good at planning and organizing, communication, presentation, interpersonal and problem solving
- Work independently and proactively take on new responsibilities
Quy mô:
500-900 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Tân Tùng Dương, 222 - 226 Hoàng Hoa Thám, P. 12, Q. Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh
  • Yêu cầu giới tính
    Không yêu cầu
  • Bằng cấp
    Cao đẳng
  • Kinh nghiệm
    1 năm
  • Ngôn ngữ
    Không yêu cầu

Việc làm theo tiêu chí

Cẩm nang tìm việc

Tìm kiếm nâng cao

Customer Service Team Leader (Outbound, Inbound)
Yêu cầu hỗ trợ
Timviec.com.vn hỗ trợ dịch vụ
Hotline: 0981.448.766
TIMVIEC.COM.VN thường phản hồi trong vòng 24h