Mức lương: Thương lượng

Hình thức làm việc: Dài hạn

Địa điểm làm việc: Tầng 2, Tòa nhà AC, Ngõ 78, Phố Duy Tân, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy

Số lượng: 2

Chức vụ: Nhân viên

Ngày đăng tuyển: 22/09/2020

Mô tả công việc

- Handle Sea and Air export and import shipments, take care of customer service and documentation, input data in system and make payment for shipments.
- Setup timely delivery process in order to meet customers' requirement,
- Daily update shipment information, documentations processing related to shipments and time by time report to direct manager..
- Coordinate with local agents and oversea partners, airline, co loader to work smoothly, handling customer's inquiries.
- Other tasks assigned by Managers

Quyền lợi được hưởng

- Be fully paid social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation.
- 13th month salary
- Lunch allowance.
- Other benefits as company’s regulation
- Salary can be negotiable

Yêu cầu công việc

- From 1 to 2 year experience (Prefer IN LOGISTICS)
- Teamwork spirit.
- Good command of English and having Trading knowledge is an advantage.
- Good customer service skill/Active & hard-working, computer skills (MS office).

Việc làm theo tiêu chí

Từ khóa:

Cẩm nang tìm việc

Tìm kiếm nâng cao

Yêu cầu hỗ trợ
Timviec.com.vn hỗ trợ dịch vụ
Hotline: 0981.448.766
TIMVIEC.COM.VN thường phản hồi trong vòng 24h
timviec support