Ngày đăng
20/03/2020
Số lượng tuyển
2
Chức vụ
Nhân viên
Hình thức làm việc
Dài hạn
Yêu cầu giới tính
Nữ
Kinh nghiệm
2 năm
Bằng cấp
Cao đẳng
Ngôn ngữ
Không yêu cầu
Ngành nghề
Hành chính / Thư ký / Trợ lý
- Biên dịch / Phiên dịch
Mô tả công việc
• Manage overall tasks and details of given projects to ensure the projects run smoothly.
• Circulate and deliver project-related information to other departments within the company and other partners.
• Execute, coordinate and follow up on project activities, monitor and report on project progress
• Make quotation and perform as a customer service staff to all customers, ensure all customer inquiries/requests are handled in a professional, accurate, and timely manner
• Ensure the up-to-date record and smooth function of all project-related activities
• Assist accounting team to collect hand-over minutes, liquidation, invoice and check the status of payment in each stage of the project
• Maintain and grow customer base
• Translate all documents and interpret from Vietnamese to English and vice versa
• Other tasks assigned by the director
• Circulate and deliver project-related information to other departments within the company and other partners.
• Execute, coordinate and follow up on project activities, monitor and report on project progress
• Make quotation and perform as a customer service staff to all customers, ensure all customer inquiries/requests are handled in a professional, accurate, and timely manner
• Ensure the up-to-date record and smooth function of all project-related activities
• Assist accounting team to collect hand-over minutes, liquidation, invoice and check the status of payment in each stage of the project
• Maintain and grow customer base
• Translate all documents and interpret from Vietnamese to English and vice versa
• Other tasks assigned by the director
Quyền lợi được hưởng
- Lương theo thoả thuận
- Môi trường chuyên nghiệp
- Cơ hội thăng tiến cao
- Được hưởng đầy đủ các chế độ phúc lợi theo Luật Lao động (BHXH, BHYT, …) và các chế độ theo chính sách công ty;
- Chế độ xem xét tăng lương, thưởng
- Thời gian làm việc: Toàn thời gian cố định.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN ngay khi được ký kết HĐLĐ chính thức;
- Trang bị đầy đủ công cụ, dụng cụ khi làm việc;
- Môi trường chuyên nghiệp
- Cơ hội thăng tiến cao
- Được hưởng đầy đủ các chế độ phúc lợi theo Luật Lao động (BHXH, BHYT, …) và các chế độ theo chính sách công ty;
- Chế độ xem xét tăng lương, thưởng
- Thời gian làm việc: Toàn thời gian cố định.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN ngay khi được ký kết HĐLĐ chính thức;
- Trang bị đầy đủ công cụ, dụng cụ khi làm việc;
Yêu cầu công việc
• Strong command of English in 4 skills
• Good interpersonal, communication and presentation skills
• Ability to work independently and in group
• Good computer skills (MS Office applications, internet skills, computer literacy)
• Strong organizational and time-management skills
• Flexibility, cooperativeness, orientation to details and accuracy, high sense of responsibility to given tasks
• Ability to plan, manage and work under high pressure and in a busy environment under tight deadlines
• Candidate should be willing to work in Cu Chi
• Good interpersonal, communication and presentation skills
• Ability to work independently and in group
• Good computer skills (MS Office applications, internet skills, computer literacy)
• Strong organizational and time-management skills
• Flexibility, cooperativeness, orientation to details and accuracy, high sense of responsibility to given tasks
• Ability to plan, manage and work under high pressure and in a busy environment under tight deadlines
• Candidate should be willing to work in Cu Chi
Yêu cầu hồ sơ
- Làm việc tại : 59 Phạm Văn Chèo, Khu Phố 3, Thị trấn Củ Chi
Địa điểm làm việc
59, đường Phạm Văn Chèo, Khu phố 3, Thị trấn Củ Chi, huyện Củ Chi, TP.HCM
CÔNG TY TNHH SĨ TẤN
Địa chỉ:
59, đường Phạm Văn Chèo, Khu phố 3, Thị trấn Củ Chi, huyện Củ Chi, TP.HCM
Quy mô:
100 - 300 nhân viên